Laden Evenementen

Op vrijdag 11 en zaterdag 12 november 2022 vindt onze feesteditie van Lommel Live plaats in CC De Adelberg.
Tijdens Lommel Live zal de Nieuwe Harmonie weer samen met een 20-tal solisten uit de regio een gevarieerd programma voor u brengen. Lommel Live belooft hét muzikale spektakel van 2022 te worden. Beide concertavonden gaan van start om 19:15. Kaarten kosten 15 euro in voorverkoop, 17 euro aan de kassa (-12 jaar = gratis). Deze zijn verkrijgbaar via de leden van de Nieuwe Harmonie of bij de voorverkooppunten (Verfcenter De Bever, Huisartsenpraktijk Bastini-Jansen, Wolf Espressobar). Kaarten kunnen ook telefonisch besteld worden op 0485/897 124 of via nieuweharmonie@gmail.com.

Op zaterdag 12 november sluiten wij ook de avond af met DJ Zonder Overgang.
Hou zeker ook de lokale persberichten en social media kanalen (Instagram en Facebook) in de gaten.

Tot dan?

Deel dit evenement met uw vrienden! Kies uw platform!

Ga naar de bovenkant