Aanwezig: Liesbeth Jansen, Peggy Kox, Bert Maes, Theo Smolders, Bart Theuwissen

Verontschuldigd:

Post:

Varia:

• Checken of het mogelijk is om 2 boxen, mengpaneel en versterker aan te kopen om mee te nemen naar concerten. Eventueel 2dehands.
  • Aankopen geluidscherm voor de drum. Zie voorstel Robbert.

Gelopen activiteiten:

Kidsconcert: 19/03/2017 15.00h (Moffel)

• Opkomst was goed.
  • Opstelling van de zaal zo opnieuw doen. Podium via tafels opbouwen aan de zijkant.
  • Gezellige sfeer en prima presentatie.
  • Zaal opbouwen en hulp tijdens het concert was dik in orde.
  • Huur camionette is een goed alternatief.
  • Thema voor volgend jaar?
  • Dit jaar hadden we 300 flyers, dit was iets te weinig. Volgend jaar dus 400 flyers laten drukken.
  • Zaal opnieuw vastleggen voor 2018, niet te lang wachten (Liesbeth).
  • Feedback vragen aan Wendy over hoe zij terugdenkt aan de activiteit.

Komende activiteiten:

Jaarvergadering jeugd: 05/05/2017 19.00h Hanekap

• In plaats van de repetitie een vergadering met de ouders van de jeugd.
    • Agenda:
      • Evaluatie dirigent
      • Vragen om hulp bij de ouders van de jeugd
      • Vragen voor voorstellen ativiteiten voor het jaarprogramma (muzikaal en niet-muzikaal).
      • Minimuziekcommissie voor de jeugd, vragen of er ouders willen meewerken.
    • Mailing opstellen en rondsturen om ouders en jeugd uit te nodigen (Wendy vragen om te informeren, Bert vraagt dit).
    • Overleg met Wendy en Walter over de jeugdvergadering.

Gunther Neefs: 19/05/2017 20.00h Cultureel Centrum De Adelberg

• Flyer: De NHL mag er meer uit komen op de flyer. “Neefs” is niet leesbeer op de achtergrond.
  • Extra repetitie is gepland op 10 mei om samen met Gunther Neefs te repeteren. Zaal Hanekap is in orde hiervoor.

Rest van de repetities, nog 7 vanaf 24/03 + de extra repetitie op 10 mei. Op 14 april ook de repetitie laten doorgaan met Alex.

Nog een extra repetitie voorzien de week voor het concert zelf? Op 23/04, zondag voormiddag van 10h-12h? Check beschikbaarheid Alex.

• De Hanekap is niet vrij op 12/05, oplossing hiervoor zoeken. De Soeverein als alternatief? De kerk als tweede optie?
  • Planning voor de repetities samen met het combo? Vragen naar de planning aan Harold.
  • Inkomkaarten prijs 18 EUR-voorverkoop, 20 EUR aan de kassa. Onder de twaalf jaar kost het 10 EUR, gelijke prijs VVK.
  • Drank voorzien aan 2 EUR gewone drank en 3 EUR voor speciale drank. Lokomotief vragen om ze kunnen? Foyer gebruik reserveren. Drank via Sevens regelen.
  • Adelberg: afspreken voor de lichttechnieker.
  • Gunther komt zelf aan om 20.30h (contactpersoon doorgegeven Peggy Kox).
  • De nummers van Gunther zijn er allemaal. Swing-swing-swing is er nog niet. We zoeken nog 2 zangers/zangeressen. Shannon kan al, nummer nog te bepalen. Els nog vragen voor presentatie en eventueel zang? Pauline Slangen, …
  • Podiumelementen zorgen om het combo iets hoger en in het zicht te positioneren. 4 podium elementen bestellen (Peggy).
  • Regelen kaartenverkoop en verdeling aan de leden zal Peggy op zich nemen.
  • Programmaboekje is niet echt nodig, doen we voorlopig niet. We gebruiken projectie op het scherm, ook voor de nummers.
  • ’s Avonds voor 3 personen warme maaltijd voorzien, de techniekers van Gunther.
  • Voor Gunther zijn ook specifieke wensen te plannen.
  • Robert Boons voor foto’s.

Parkconcert: 29/06/2017

• Datum ligt vast bij de stad!

Concert samen met Hokan:

• In 2017 geen opening meer bij Hokan.

Vaste topics:

1. Financieel overzicht:

Saldo:  7.723,77 EUR (rekeningnummer: BE86 8508 2884 1150).

Reminders:

• Vastleggen om deel te nemen aan een wedstrijd. Het beste, volgens de huidige planning, is om aan een wedstrijd deel te nemen in het laatste kwartaal 2017.
  • Weekend vastleggen in november 2017 (3-4-5/11/2017), werkgroep oprichten.
  • Reis vastleggen in 2018? Te checken met Hokan of deze op reis gaan! Werkgroep vastleggen

Volgende vergadering: 24/04/2017 bij Theo om 20.00h